Formularz wyszukiwania

ModaHit sezonuTrendy GadżetDla Ciebie

Ania Kruk - biżuteria nowej marki

  • 25-11-2012 22:39
modne naszyjniki

Kruk, znana marka biżuterii zyskała... konkurencję. Anna Kruk, córka Wojciecha Kruka, założyła bowiem wraz z bratem nową markę biżuteryjną, skierowaną do młodszej klienteli, która lubi wyłapywać gorące trendy. Dlatego oprócz sezonowych kolekcji w salonach marki będą pojawiały się także krótkie ciekawe serie. Bransoletki, naszyjniki, kolczyki, wisiorki i pierścionki będą miały dostępne ceny, od 50 do 300 zł.

Marka Ania Kruk to pomysł autorski, Anna Kruk opracowała logo, wystrój butików, stronę oraz sklep internetowy i została główną projektantką marki. Zamiarem młodej projektantki jest wykorzystanie rozmaitych materiałów z całego świata, jak francuskie wstążki czy włoskie korale, a także nowinek, jak silikon w kolekcji Modern.

Anna Kruk mówi:

To jest projekt bardzo osobisty. Marka stworzona przez nas, brata i siostrę, dzieci Wojciecha Kruka, twórcy W.Kruk, najbardziej znanej marki jubilerskiej w Polsce. Teraz chcemy zrobić coś nowego, robić biżuterię po swojemu, niestandardowo i z pomysłem.

Pierwszy salon w Warszawie zostanie otwarty 1 grudnia w Galerii Mokotów, następny powstanie w Krakowie, w Galerii Krakowskiej. Już teraz marka ma salony w Poznaniu w Starym Browarze, w Łodzi w Galerii Łódzkiej i w Częstochowie, w Galerii Jurajskiej. W 2013 planowane jest otwarcie 10-15 salonów na terenie całego kraju.

kruk biżuterianaszyjnikinowa kolekcja biżuteriikoralecharmsy